06 april 2010

Skolarbete gjort...

Sitter och har ont i min stackars rygg. Har, efter en lång helg utan några måsten, tagit tag i alla skoluppgifter som ska göras. Eller jag har börjat i alla fall. Har fått några inskickade så det känns skönt. Har fått svar från min lärare angående praktiken också och hon sa att det skulle lösa sig ändå för mig även fast jag har beslutat mig för att inte fortsätta där nu. Som jag känner mig i kroppen så är det inte lönt. Hoppas däremot att jag eventuellt kanske får komma tillbaka dit jag var nu och praktisera nästa termin. Trivdes så bra de dagarna jag var där så det vore verkligen roligt om det så kunde bli. Fast de beror väl på vilken inriktning och så jag väljer men vi får väl se:)

Pontus och jag ska på utvecklingssamtal på dagis vid femtiden idag också. Sandra ska ha Hugobus undertiden. Funderar sen på vad jag ska hitta på med falukorven som jag tog upp ur frysen förut, idé någon?

Känner att jag borde lägga upp lite bilder här också men som ni vet har min kamera pajat. Fick däremot låna Sandras systemkamera undertiden så det är lite lyxigt:) Dock vet jag inte varför men det går inte föra över bilder till datorn! Ahh så irriterande. Provade bara en gång i går kväll och när det inte gick gav jag upp. Kanske att jag ger det ett nytt försök nu idag:) Får väl se om det dyker upp några bilder här senare. Ser ju så tråkigt ut med bara en massa text.

//Sofie

1 kommentar:

Sandra sa...

testar du att föra från minneskortet direkt? I så fall kan du kolla om den lilla rörliga biten på minneskortet är ställt så kortet spärras... (jobbig förklaring, men du fattar nog) Annars kan du alltid få låna sladden, så du kan koppla in kameran :-)