07 april 2010

Pizza i ugnen

Sitter jag här igen:) Har haft en lugn dag hittills. Hugo åkte till dagis samtidigt med Pontus i morse så jag behövde inte åka in och lämna honom där idag. Tog mig en sovmorgon istället:) Emme kom förbi en sväng och snackade lite skit vilket alltid är trevligt. Har varit iväg och hämtat Hugo på dagis nu efter lunch så nu ligger han nere i sin säng och tar sig en lur:) Själv har jag en pizza i ugnen som jag ska trycka i mig snart. ja det är väl så dagen sett ut hittills:) Ska väl få skolarbete gjort också är tänkt innan dagen är slut.

Igår var vi som sagt på utvecklingssamtal på dagis och det var så bra så med våran lille kille där. Det var riktigt skönt att höra att allt flöt på så bra. Han är så nyfiken och vill delta i allt som de gör, inte rädd för att prova på några nya saker. Äter gör han ju som en häst och sover bra gör han också när han är där. Han har utvecklats så mycket den senaste tiden! Våran lille prins<3

Nu är det klart nere i ugnen hör jag. Dags för lite lunch även för min del.

//Sofie

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Oja, det har jag. :P Och nu finna det bilder på "snyggingarna" i bloggen. ;)
Nej, det är inte roligt alls, men tyvärr finns det ju inte mycket att göra åt dem....

Hihi! Ja, det känns faktiskt helknäppt att veta när han kommer! Hoppas eran plutt tittar ut snart också! Det är ju inte så speciellt roligt så här mot slutet...orkar ingenting känns det som. :P

Kramar