02 april 2010

Långfredagen

Är precis hemkommen från Pontus föräldrar. Har varit där och ätit god mat idag. Tog en liten tur med bilen på hemvägen också. Åkte i det fina påskvädret:) Tänkte ta en massa bilder men gissa vad? Jo min kamera har lagt av helt. Nu måste jag verkligen införskaffa en ny, måste ju ha en kamera med till BB! Vet dock inte hur jag ska ha råd med en men men får väl låna någons kamera i värsta fall.

Trött som en gnu är jag...Tror jag har fått i mig lite för mycket sött också för mitt huvud värker. Ikväll så blir det i alla fall lugnt här hemma. Hugo har däckat i sängen och Pontus och jag har inget på programmet. I morgon bitti kommer Sandra och ska hjälpa till med tapetseringen av rummet och sen är det klart!!! Om nu inget strular vill säga... Äntligen kan jag få börja göra det fint där nere. Hoppas bara Hugp tycker om rummet:) Vi har sagt att vi ska börja i liten skala, typ att han får ha sina leksaker där nere först och sen kanske prova att han får sova där. Bebisen kan ju komma när som helst nu så det vore smidigt om Hugo trivdes direkt men det kan vi ju tyvärr inte styra över:)

Nu ska jag ber och mysa med min sambo, min fina underbara pojkvän<3

//Sofie

Inga kommentarer: