26 april 2010

Hoppas på en lugn natt

Efter alla dessa nätter utan sömn hoppas jag verkligen på en bättre nu i natt. Leah sover faktiskt nu *ta i trä* så jag hoppas hon vill göra det i några timmar till. Denna dagen har annars bestått av en väldigt lugn förmiddag då hela familjen var trötta efter nattens vakenhet. Sen åkte vi och hälsade på Pontus mormor och fick lite mat där. Första gången hon träffade Leah också:) Hugo hade det super skoj på gammelmormors balkong. Det har ju varit så varmt idag, helt underbart! Så han kunde springa ut och in bäst han ville. Vi gick sen en sväng på stan hela familjen. Pontus fick äntligen aslet ur och köpte sig ett par nya skor. Det var inte igår precis som han gjorde det. Träffade även på Pontus pappa en sväng. Han fick också träffa Leah för första gången. Han har varit sjuk hela veckan så det är därför det tog sin lilla tid innan han fick se sitt lilla barnbarn.

Nej nu ska jag smyga mig ner i sängen och hålla tummarna för att jag/Pontus inte väcker prinsessan som sover i vaggan.

//Sofie

Inga kommentarer: