20 oktober 2014

35 års kalas

Ikväll efter jobb, träning, mathandling, dammsugning och andra roliga sysslor packade vi in oss i bilen för en tur till Solgläntan för att fira Krille på hans 35 åriga födelsedag. I Pontus familj tycker de om att tröka ihop alla födelsedagar i klungor så idag och igår har vi firat hans bröder. I helgen ska vi fira hans moster och morbror som också fyller år i dagarna:-)

Många kalas blir och det lagom nu när Pontus och jag bestämt oss för att bojkotta socker. Ja för ett tag. Rensa kroppen lite. Men det går rätt bra hittills i alla fall. Hoppas det fortsätter i den riktningen. Pontus ska köra till jul men jag får se. Tar det som det blir lite känner jag. Försöka få en balans på det hela är nog mer mitt mål, som alla gånger när jag ger mig på nåt sånt här:-)

Nu ska jag snart ta natt här hemma då det vankas jobb tidigt imorgon med.

//Sofie

Inga kommentarer: