26 oktober 2014

Dödat min mage

Först körde jag ett magpass på gymmet så magen min höll på att dö men det som verkligen fick den att ge upp var raggmunken jag just tryckte i mig. Nu orkar den inget mer. Får låta den vila ett litet tag innan jag ska bege mig av till jobbet igen. Varit hemma nu en stund och laddat batterierna för helgens sista jobbpass. Tyvärr väntas även jobb imorgon men jobbar kväll då så behöver inte ställa klockan i alla fall.

Svärmor var snäll och ringde (hon jobbade natt) imorse för att kolla så jag kommit upp som jag skulle. Hade endast mobilen som klocka hemma och var lite nojig om den inte skulle ställa om sig till vintertid när jag skulle upp och jobba imorse men det hade den gjort:-)

Ska dra ett varv med dammsugaren nu innan jag måste hoppa i jobbkläderna igen. Måste ju vara rent och fint när familjen min kommer hem ikväll:-)

//Sofie

Inga kommentarer: