27 oktober 2014

Åter ensam hemma

Jaha här sitter jag ensam igen. Familjen kom hem från Stockholm igår så jag och barnen har umgåtts hela dagen. Jag började jobba i eftermiddags och kom hem för bara en liten stund sen. Trodde min familj skulle hunnit hem men det hade de inte. Fast de kommer hem snart fick jag meddelande om.
De har varit och hälsat på Pontus mormor på sjukhuset. Jag kunde ju tyvärr inte följa med då jag jobbade men tror hon uppskattade att barnen kom och hälsade på.

Jag och barnen har bara varit hemma idag och grejat. De pysslade ihop varsin grej de skulle ge gammelmormor i present. Så söta♥

Jo vi var iväg en sväng på stan och gjorde ett par ärenden. Mathandling bland annat. Hugo fick även en ny t-shirt och Leah en klänning. Passade även på så barnen fick köpa en fars dag present till Pontus. De fick välja själva och de valde en sån rolig grej. Får vissa efter Pontus fått den:-)

Nu ska jag trycka i mig lite kvällsmat och hoppas de kommer hem snart.

//Sofie
Idag hade jag på mig en ny klänning jag fyndade inne på Lindex häromdagen. En perfekt vardagsklänning:-) 

Inga kommentarer: