19 oktober 2014

Godmorgon Söndag!

Pontus har precis gett sig iväg då han och Eddie ska åka ett rullskidelopp idag. Jag och barnen sitter och tar det lugnt i soffan. Funderar på att åka och besöka mamma och pappa en sväng sen.

Gårdagen bjöd inte på ett enda bloggtillfälle så där av min frånvaro här. På morgonen åkte vi och hälsade på Sarah och Krille. Barnen lekte och busade och sen blev vi även bjudna på lunch när vi var där. Klockan blev rätt mycket innan vi var hemma igen på eftermiddagen. Då var det bara och till och greja i ordning här hemma och förbereda. Noomi och Oskar med barn kom och umgicks med oss på kvällen. Blev tacos och massa prat och skratt:-)

Hade det så trevligt så klockan bara sprang iväg. Somnade rätt sent och sov som en stock hela natten! Det enda träliga är att jag vridit till nacken på något vänster så jag har haft skitont hela gårdagen men nu känns det lite bättre så hoppas det vill försvinna helt.

Nu ska jag röja undan efter frukosten!

//Sofie

Inga kommentarer: