24 oktober 2014

En jobbig natt

Leah har inte mått bra i natt så hon har hållit oss vakna. Hon klagade på ont i örat och kunde inte komma till ro och sova. Jag låg inne hos henne men efter nån timme utan någon sömn fick hon följa med över till våran säng men det blev inte mycket mer sömn där. Vi har ju vant oss av med vakennätter så det tar på en när de väl inträffar:-)

Leah har inte varit helt hundra idag heller så vi har bara varit hemma och myst. Fortfarande säger hon att hon har lite ont i örat så det kan ju vara en öroninflammation som spökar men vi får se. Just nu mår hon bra igen å det verkar gå lite upp och ner.

Nu så håller familjen på att packa för de ska åka till Stockholm och hälsa på Sandra med familj i helgen. Och jag, jag ska jobba, Hade mycket hellre följt med till Stockholm. Men jag är inte bitter...:-) Hoppas Leah inte blir sämre bara men i såna fall skulle de åka hem tidigare. De har ju sett fram emot att få åka dit så länge så när Leah inte är sämre så åker de som planerat.

Jag ska ta och hoppa i jobbarkläderna nu och pussa ihjäl min familj innan de/jag åker.

/Sofie


Inga kommentarer: