15 oktober 2014

Frukost framför Tv:n

Hör inte till vanligheterna i det här huset men efter att Hugo åkt iväg till skolan myste Leah och jag till det med att äta frukosten framför tv:n. Leah åt fil, macka och sill. Jag gjorde bananpannkaka (blev lite halv mosad men god ändå) med frysta hallon på. Åh så gott!

Jag jobbar kväll idag så vi är lediga mitt på dan här hemma. Ska komma en tjej och köpa bordet (japp vi byte tillbaka till det gamla bordet igen) som jag la ut på blocket häromdagen. Så skönt när det går fort och smidigt att få sakerna sålda! 

Annars har vi inte så mycket annat inplanerat innan jag ska jobba. Skulle vilja träna men se om jag lyckas med det när jag är ensam hemma med barnen. Nu ska jag lägga mig ner på soffan en liten stund innan jag sätter igång med att röja undan efter frukosten.

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag åt med bananpannkaka till frukost idag😍 //emme