13 oktober 2014

Nu är jag trött

Det blev till och jobba imorse lite sisådär huxflux. Skulle jobbat kväll men det fattades folk (dessa härliga sjukdomstider) på morgonen så jag blev inringd och fick jobba dag istället. Blev lite pusslade och fixande med skolskjuts, fritids och dagis men vi tog oss iväg och det gick både smidigt och fort. Över förväntan med andra ord:-)

Har haft en effektiv dag. Har fått mycket gjort. Förutom jobbat har jag tränat en timme på gymmet, tvättat, renbäddat alla sängarna, dammsugit och skurat alla golven,dammat hela huset, gått promenad med Poker, lämnat av grejer i förrådet och...ja det var nog det. Trött är jag i alla fall nu.

Ska hoppa in i duschen nu och sen krypa ner i min renbäddade säng och läsa lite innan jag somnar. Imorgon är det upp tidigt igen för jobb.

//Sofie

Inga kommentarer: