02 oktober 2014

Torsdagen den andre oktober

Sitter och morgonmyser i soffan med Lisafisa. Hugo åkte iväg med skolbussen för en stund sedan så vi är själva hemma idag. Igår jobbade jag kväll så var ledig på dan då med. Känns så lyxigt har ju haft två lediga dagar mitt i veckan plus att jag var ledig på dan igår med:-)

Igår var jag och körde ett benpass på gymmet och det känns idag. Shit kunde knappt ta mig nerför trappen. Kände mig som en mycket gamla människa/väldigt gravid person när jag skulle ta mig ner i morse.

Var även och besökte frissan under gårdagen. Håret blev en aning kortare. Välbehövligt då det var så slitet efter sommaren. Får visa bild senare idag på hur det blev.

Ja vad mer? Jo jag hade även lönesamtal och sen körde jag som sagt ett kvällspass på jobbet. Skönt när man jobbat kväll och man är ledig dagen efter. Ofta jobbar vi dag efter ett kvällpass så kändes lyxigt att inte behöva ställa klockan imorse. Familjen blev min väckarklocka istället:-)

Nu ska jag sätta på en film här åt fröken. Emil i Lönneberga blir det som får underhålla oss denna morgonen!

//Sofie

Inga kommentarer: