28 oktober 2014

Den lediga dagen bara försvann

Har varit ledig idag och jissies så fort dagen gått! Sitter i soffan och har precis ätit mat ihop med mannen min♥

Barnen är på höstlovsäventyr hos farmor och farfar så de sover över där inatt. De ska även få sova över hos mormor och morfar här i veckan så de har fullt upp på sitt höstlov:-) roligt för dem så slipper de vara på dagis och fritids när vi jobbar.

Den här dagen har innehållit både köp och hämtning av nytt soffbord och sängbord. Varit och ätit lunch ute med mamma samt kikat i några affärer.

Har även varit hos optikern och blivit fattig. Synundersökning och linsköp blev dyrt. Sen blev det träning på gymmet. Körde 30 min rodd och sen sprang jag i 30 min. Vridit till nacken (igen) så har skitont nu ikväll. Ska ta min värmekudde och bara slappa resten av kvällen. Får återkomma med bilder på de nya tillskotten i möblemanget i morgon.

Tjineling på er!

//Sofie

Inga kommentarer: