03 oktober 2014

Morgonträning

Att träna på morgonen är helt klart min grej. Men det bästa med att åka till gymmet på morgonen/förmiddagen är att då är ofta min lille träningskompis där och tränar också. Han heter Devin och är ett år gammal. Han har varit med sin mamma på gymmet sen han var en pytte bebis och vi ses nästan alltid där då vi ofta tränar samtidigt jag och hans mamma.

Så himla go unge! Idag stod han och klappade händerna när jag gjorde marklyft. Hans dregliga leende piggar upp vlket jobbigt träningspass som helst. Det roliga är att han känner verkligen igen mig nu så när jag kommer och ska träna kommer han alltid fram och ska hälsa:-)

Annars ska jag snart in och göra några ärenden på stan. Ska jobba i eftermiddag då det återigen är en jobbhelg som väntar. Men sen har jag nedräkning! Det är inte många jobbhelger kvar det här året för min del och sen när julen kommer då ska jag vara ledig. Jag ska göra mig av med några av de sista mammadagarna så ni kan ge er på att jag ska njuta då:-)

Nu ska jag ta och vika den sista tvätten innan jag måste dra.

// Sofie

Inga kommentarer: