04 oktober 2014

Firar kanelbullens dag!

Precis ätit varsin god kanelbulle här hemma. Man måste ju fira de få högtidsdagar vi har här i landet:-) blev dock inte hembakta i år. Jag passade på att handla på Willys innan jag åkte hem från jobbet så det fick bli deras bullar.

Är hemma nu en stund innan jag ska jobba kvällen. Hunnit med ett pass på gymmet också idag. Körde en halv timme på roddmaskinen (hej blåsor på händerna) och sen ett trettio minuters intervallpass på crosstrainern. Svettigt men skönt.

Nu ska jag inte göra ett skit innan jobbet kallar igen. Eller jo kanske. Har en plan på att rensa och gå igenom i skogarderoben min. Fyllde på med två nya par fina skor igår (eller egentligen tre par men det sista paret vet inte Pontus om så schh!) Så nu måste jag verkligen gå igenom alla mina skor och se vad jag verkligen använder för att kunna göra lite plats åt de nya:-)

Se om jag får ett ryck och gör det idag annars för det helt enkelt bli en annan dag!

//Sofie

Inga kommentarer: