01 oktober 2014

Ny väska och ny jacka

Måste ju visa upp mitt fynd jag gjorde häromdagen. Köpte den här jackan på facebookloppisen. Behövde en bra "mellan" jacka så hittade jag denna i fuskskinn. Som ny och kostade endast 30 kr!

Har även varit på jakt efter en ny väska. Jag har bestämt mig för att ja kan inte ha stora väskor. Det går inte, jag trycker ju ner allting och lite till där i. Men så hittade jag denna som var jättefin och i en mindre modell. Åh så bra! Massa bra fack på den med. Ännu bättre! Eller? Nja de där fackena gör ju att jag återigen kan fylla väskan med allt möjligt onödigt....plus att jag inte har någon koll på i vilket fack jag lagt ner vilken grej. Typ nycklarna. Men men ska nog få ordning på det också tids nog:-)

Snygg är den i alla fall! :-)

//Sofie

Inga kommentarer: