25 oktober 2014

Jobbat och kalasat

Dagen har jag spenderat på jobbet. Därefter åkte jag hem en snabbis och bytte om och åkte vidare för att fira Nettan och Putte som fyller år.

Nu sitter jag här i soffan och det är alldeles för tomt och alldeles för tyst. Inte ens katten är hemma...

Pratat med familjen i telefon och de har det bara bra. Leahs öra var bättre men det hade kommit ut massa var och gegga så det var säkert öroninflammation. Så har det varit tidigare när hon haft öroninflammation att hon haft jätteont och sen när det spruckit i örat så har hon mått bra igen. Får se vad det blir av det men skönt att hon mår bra mammas fia♥

Haft det jättebra på kalaset ikväll. Bjöds på jättegod smörgåstårta och många skratt. Tackar Nettan och Putte för den trevliga lördag kvällen! Nu ska jag kika lite på Tv innan jag ska gå och lägga mig. Ni glömmer väl inte ställa om klockan inatt? Vintertid here we come! :-)

//Sofie

Inga kommentarer: