09 oktober 2014

Hockey hockey!

Sitter på plats för att se LHC ta emot Luleå. Tidig match idag då den börjar redan vid 18 idag. Är ju Sverige-Ryssland ikväll också så är väl därför de tidigarelagt matcherna i SHL. Tror jag. Kul ska det bli med lite hockey! Alldeles förlänge sen sist nu!

Annars har dagen gått i ett. Jobbat och slitet hela dagen. Hann bara med och hämta hem Hugo från fritids och sen hem en sväng innan jag skulle åka iväg igen på hockeyn. Hade velat hinna med ett träningspass idag med men det var svårt att klämma in. Se om jag kan ta mig ut på en löprunda imorgon istället.

Nu kanske ni undrar varför jag inte hämtade hem Leah idag men se hon ska ha tjejkväll med moster Elin så hon blev upphämtad av henne på dagis. Får tillbaka henne imorgon igen:-)

Nu börjar det här! Heja heja cluben!

//Sofie

Inga kommentarer: