17 oktober 2014

I väntan på att frukostäggen ska bli klara

Lekte Leah och jag fotomodeller framför spegeln iförda våra morgonrockar och ruffsiga hårfrisyrer:-)

Hugo har åkt till skolan så vi är själva hemma. Leah har bestämt dejt med mormor på stan idag och jag får inte följa med. Mamma ska in och gå på torget då det är torgdag. Brukar vara riktigt mysigt så jag skulle också kunna tänka mig gå. Se om jag lyckas övertala min dotter att jag ska få följa med.

Annars blir det kanske och passa på att ta en tur till gymmet medan jag har barnvakt. Emelie och jag var ute i höstrusket igår och sprang intervaller och  joggade. Avslutade med promenad och skitsnack:-) kändes skönt att komma in sen då jag var helt genomfrusen. Hoppas att vädret blir bättre idag.

Nu ska jag äta mina ägg som precis blev klara. Står i valet och kvalet om jag ska äta dem i äggkopp eller på macka...åhh alla dessa svåra beslut man måste ta!

//Sofie

Inga kommentarer: