14 februari 2017

Alla hjärtans dag i min ensamhet

Men det gör mig inte så mycket. Vi inga storfirare av denna högtid precis även om den kan vara väldigt mysig och trevlig såklart:-)

Pontus åkte efter sitt jobb vidare för att försöka få ihop Elin och Anthonys kök. Jag slutade inte förrän klockan var 18. Jag hade packat med träningsväskan men var inte alls pepp på att åka och träna men tog mig till gymmet ändå. Det var skönt när jag väl var där och för att inte tala om efteråt. Körde backintervaller och avslutade med lite styrka.


Mina nya träningstights har blivit ena rediga favoriter. Om jag hade varit rik hade jag köpt alla mina träningskläder från Stronger. Älskar dem allihopa, tycker så mycket om deras mönster på plaggen.


Åkte sen och handlade med mig en sallad hem och tankade bilen så klockan hann bli över 20 innan jag var hemma. Det är så tråkigt att komma hem till ett tomt hus. Inte ens katten kom och möte mig som han annars brukar göra.

Men vi hade iallafall varmvatten i kranarna när jag kom hem så duschen blev kvällens bästa. Nu sitter jag i pyjamas och raggsockor och äter min kycklingsallad. Hoppas Pontus kommer hem snart så jag får träffa honom en stund innan jag däckar i sängen. Imorgon efter jobbet hämtar jag barnen hos mamma och pappa och sen är vi lediga i hela 4 dagar tillsammans. Längtar!

//Sofie 

Inga kommentarer: