18 februari 2017

Häng i simhallen

Vi hade en bra eftermiddag igår i simhallen. Fullpott för Leah som även träffade på bästisen från dagistiden när vi var där. De lekte och badade så det stod härliga till:-)

Blev en paus för lite glass mellan badandet annars var barnen i konstant. Det var jag som började frysa efter tre timmar så då gick vi upp. Blev ett snabbesök hos Elin och Anthony och därefter inhandling av godis innan vi for hem för tacomiddag.


 Kladdiga och glada barn.


Jag tog forzen yoghurt med smak av mango. Supergod! Man ser ju så himla pigg och fräsch ut när man är och badar. Eller inte:-P 

Somnade i soffan efter jag sett klart På Spåret. Måste bara nämna att jag kunde flera frågor igår och då var det en semifinal omgång. Jag kände mig ovanligt smart.

//Sofie 

Inga kommentarer: