16 februari 2017

Skridskoåkning och hockey

När vi kom till bandyplan för att åka i förmiddags så var vi helt själva! Alltså det har nog aldrig hänt innan. Helt underbart var det. Det droppade in några till efterhand men det var ändå lugnt så man kunde åka utan problem.



Jag hittade min fina jacka med byxor längst in i garderoben som jag nästan glömt bort! Älskar färgen och mönstret. Och ser ni hur bra min "nya" hjälm passade?:-)


Såklart spelades det hockey. Vi tränade bland annat på tekningar. När det gick bra var de LHC (Leah Brynäs) och när det gick dåligt visade de liksom bara hur HVspelarna brukar göra. Mammas barn det:-)


Stort barn litet mål. Vi körde med bandymålen först men Hugo och Leah tyckte sen vi skulle använda dessa istället. Jag tyckte det var en bra idé!


Vi hade en riktigt bra förmiddag. Se om vi kanske kan komma iväg något mer i helgen och åka, Det vore skoj!

//Sofie 

Inga kommentarer: