23 februari 2017

Nya fina naglar

Barnen sover och Pontus är ute på kvällsrundan med Ebbe så njuter av lugnet och tystnaden som råder här hemma nu.

När jag slutat idag åkte jag för att fixa mina naglar. 1 månad sen (nästa exakt) som jag gjorde dem sist och de har hållit så bra! Varit riktigt nöjd med dem. Det har varit först de senaste dagarna som de blivit riktigt fula så jag kände att jag var tvungen att göra något åt dem. Hade nog tänkt ta bort och varit utan ett tag men så ska vi ju på galej i helgen så kände att jag ändå ville ha lite fina naglar:-)

Satsade på lite färg den här gången. Hade sån beslutsångest men blev den här rosa/lila färgen och ringfingret fick en glittrig variant. Känns bra och kommer passa fint till klänningen jag ska ha på lördag, mycket viktigt:-)


//Sofie 

Inga kommentarer: