13 februari 2017

Flytthjälp

Den här veckan då har barnen här i Småland sportlov. Jag har tagit semester på torsdag och fredag så jag ska få vara hemma lite och ha sportlovs ledigt med barnen. Imorgon och på onsdag så ska de få vara hemma hos mormor och morfar. De lämnades där redan ikväll så de slipper gå upp tidigt imorgon.

Så Pontus och jag blev barnlediga ikväll så då åkte vi och hjälpte till med Elin och Anthonys flytt. De flyttar in i det nya huset ikväll men ja allt är inte riktigt klart än. Pontus fortsatte med köket medan jag hjälpte till med lite packning. Men mest hängde jag med Minna så hennes föräldrar fick jobba på ostört.

Kvällsmaten blev McDonald's sittandes på golvet. Som det brukar bli när man flyttar☺

Vi kom just hem därifrån så nu blir det att försöka sova innan klockan ringer tidigt imorgon.

//Sofie


Inga kommentarer: