22 februari 2017

Gäsp!


Här står jag och gäspar framför spegeln när jag skulle ta mig en selfie. Men den här blev ju mer äkta. Jag är ju trött och gäspar typ hela tiden. Våran lilla toa är inte heller vackrare än så här. Ett framtida renoveringsprojekt när tid, pengar och framför allt ork finnes.

Idag har jag jobbat och jag slutat sent. Pontus jobbade också länge idag så pappa var snäll och körde Hugo till hans innebandy ikväll. Strömlöst har vi haft det idag med men som tur var kom den tillbaka tills jag var hemma från jobbet.

Ja vad mer har jag att förtälja? Nja inte så mycket. Imorgon väntas veckans sista riktiga jobbdag. På fredag har jag läkartid och på eftermiddag är det p-möte. Så är det.

Nu ska jag ta mitt gäspande face och lägga mig i sängen och läsa. Förhoppningsvis somnar jag inte på en gång.

//Sofie

Inga kommentarer: