18 februari 2017

Redo för lite loppisar

Hugo och jag ska dra iväg en sväng till stan och leta skor på loppisar. Nästa helg är 80-tals festen vi ska på och jag skulle så gärna vilja hitta ett par passande pumps till min klänning jag ska ha då. Vad passar väl då bättre än lite jakt på loppisar?:-) 

Hugo är så rolig att gå på loppisar ihop med. Han går verkligen in för det. Leah har lättare för att tröttna och vill åka hem. För att inte tala om Pontus. Då är det tur jag har min prins att ta med när jag vill ha sällskap.


Idag fick min fina klänning jag köpte när vi var i Spanien komma fram ur garderoben. 


Outfitbild á la Hugo. Bad honom ta en bild så det blir lite annat än bara selfiebilder i spegeln här i bloggen. Han tog en bild sen fick det räcka tyckte han. Det har han efter sin far, han orkar liksom inte knäppa mer än en bild. 

//Sofie 

Inga kommentarer: