24 februari 2017

Röntgen och p-möte

Den här fredagen startade jag med ett spinningpass! Åh, det är den bästa starten på en fredag. Man går upp tidigt och kör skiten ur sig men får så mycket energi. Konstig ekvation, men så är det.

Sen hade jag tid för att göra en återkontroll av mina lungor. Hostan vill verkligen inte ge med sig. Det går lite upp och ner men kvar är den. Fick åka och röntga lungorna så skulle läkaren kontakta mig senare. Se om det visar något.

Hann med storhandling av mat och några andra ärenden innan jag skulle iväg igen och ha personalmöte.

Härligt väder har det varit då solen visat sig nästan hela dagen. Det har varit så man blivit lurad. Strålande sol när man kollat ut men väl ute så har det varit snorkallt. Jaja ska inte klaga. Älskar att bara få se solen efter allt mörker.

Nu blir det På Spåret, det närmar sig ju final! Måste bara skryta och säga att förra programmet kunde jag så mycket! Tror aldrig jag klarat så många frågor. Hoppas på en repris ikväll.

//Sofie 

Inga kommentarer: