19 februari 2017

Nya gardiner beställda



I vårt vardagsrum har vi haft samma gardiner hängandes i flera år. Satt och stirrade på dem från soffan i morse och började sen surfa runt efter några nya. Lyckades hitta dessa inne på Jotex som jag fastande för. Älskar ju pastellfärger och dessa känns väldigt våriga/somriga. REA var det också på dem så 250 kr för gardiner till två fönster tycker jag är ett väldigt bra pris.

Det enda problemet jag kom på nu är att de kanske kommer skära sig till vår gröna fåtölj som är i en helt annan nyans. Får se hur det ser ut när jag får hem gardinerna. En fåtölj är ju alltid flyttbar:-)

Gardiner är en sån sak jag ofta letar efter på loppisar men det är tyvärr väldigt svårt att lyckas hitta några som stämmer med mått. Då är det enklare att hitta rätt på nätet:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: