17 februari 2017

Morgonspinning!

I morse ringde klockan tidigt för då vankades det spinning för min del. Härligt att kunna gå på ett av de passen igen! Nu när Pontus byt jobb så åker han hemifrån så tidigt så skulle jag har ingen möjlighet att kunna åka på de passen längre. Det går inte ihop sig tidsmässigt och med barnen. Så ja, jag får passa på när jag kan, som idag. Det blir som sagt inte så ofta nu tyvärr.

Efter passet åkte jag förbi och köpte med frallor hem till mig och barnen att äta på till frukost. Stannade även på torget och köpte med en bukett tulpaner hem. Jag älskar verkligen tulpaner! Köper gärna en bukett till helgen, det ger sån helgkänsla.



Ska ta och vika lite tvätt nu samtidigt ska jag kolla på senaste avsnittet av Familjer på Äventyr som jag inte sett. Skulle behöva städa av här hemma med, men se om det hinns med. Vi ska åka iväg sen efter lunch när Pontus slutat för att åka och bada hela familjen.

//Sofie 

Inga kommentarer: