19 februari 2017

Det verkar funka nu!

Min mobil har inte velat att jag ska blogga från den på sista tiden. Provade nu att uppdatera appen och nu verkar det funka igen. Skönt!

Ligger i sängen redo för en god natts sömn. Är så trött. Har storstädat huset men annats inte gjort så mycket. Bäddat rent i sängarna och tvättat lite med men annars så fastande jag vid datorn där jag läste igenom gamla blogginlägg. Alltså så himla roligt! Älskar att jag har ett aktivt från mina senaste tio år. Bilder och texter, jag fastnade i ett par timmar och bara kollade igenom allt. Eller ja, inte allt men en del av det.

10 år som jag har bloggat i stort sätt varje dag. Så roligt att ha☺

Nu ska jag läsa serietidning innan mina ögon stängs. Börjar tidigt imorgon. Slut på lovet för både min och barnens del. Vi har haft bra lediga dagar så vi är laddade för en ny vecka nu.

//Sofie


Inga kommentarer: