16 februari 2017

Ingen sovmorgon i det här huset


Inte med dessa två killar som är morgonpigga som jag vet inte vad. Ebbe går gärna upp vid fyra- femtiden och Hugo är inte långt efter. Tur de har varandra då klarar de sig rätt bra själva utan att jag behöver gå upp men när jag väl vaknat till vid den tiden har jag så svårt att somna om.

Jaja jag är pigg ändå:-)

Här ska vi alldeles straxt åka iväg på lite sportlovsaktivitet. Vi ska nämligen åka skridskor!
Se om det är mycket folk (det brukar det vara) eller om det kanske är mindre när det är öppet alla dagar hela veckan nu när det är lov.

Vi får se!

//Sofie

Uppdate: Jag skev det här inlägget från mobilen i morse men det publicerades aldrig. Det har hänt vid flera tillfällen nu att det strular när jag ska blogga via appen i mobilen. Måste kolla upp det där. Superirriterande när det inte funkar som det ska...


Inga kommentarer: