21 april 2008

En ny vecka, again:P

Jag har just ätit upp min goda frukost. Jag har blivit helt såld på (återigen) nypressad apelsinjuice, det är ju såå gott!! dock är det ju ingen budget mat att hålla på och pressa en massa apelsiner varje dag, så jag har som regel att bara ETT glas om dagen:)

I natt så har jag inte sovit något vidare, bebisen har sparkat som bara den. Det känns så bra när man känner de små sparkarna därinne i magen, men det blir lite jobbigt när man inte kan hitta ett bra läge att ligga och sova i:P haha i-landsproblem. Men ååh jag blir så avundsjuk på alla som går omkring med sina nyfödda bebisar!! Jag vill också gå omkring med min nyfödda älskling och se så där löjligt stolt ut som alla föräldrar till nyfödda gör. Fast det är ju inte så långt kvar nu, få jag ju tänka:)

Nu ska jag ta och klä på mig och gå på promenad med min trötta lilla vovve nu. (Japp ni läste rätt han är TRÖTT idag, vår lilla damphund har haft en tuff helg haha)

1 kommentar:

Hannah sa...

SOFIE! Joel Lundqvist ska bli pappa! Kan du tänka dig det? ;) Läs sista stycket i det här blogginlägget:

http://blogg.expressen.se/leman/entry.jsp?messid=367246