21 april 2008

Varmt!!

Kom just in från Pokers och min morgonpromenad. Såå varmt det är ute!! Vi gick en lång sväng runt hela "innerstan" i Tranås:) och solen bara gassade hela vägen så jag var helt svettig när vi kom hem haha. Poker tyckte inte heller riktigt om att solen lyste så starkt, han försökte desperat gå i varje litet skuggparti. Men man ska ju absolut inte klaga nu när värmen och solen äntligen är här!! Ska försöka dra mig neråt stan igen snart, fast denna gången i bil, för att hämta ut en grej på apoteket och lämna igen en annan sak som Pontus fick i födelsedagspresent. Han fick nämligen två våffeljärn i present, så han bytte det ena mot en hygientrimmer i stället. Bara det att den fungerade inte så då åkte jag ner till elkedjan och byte den igen..och tänka sig denna fungerade inte heller!! Så nu ska jag göra ett sista försök och fungerar den inte denna gång så ska jag kräva pengarna tillbaka istället:P Magnus Samuelssons "BaByliss for men " är inget att lita på..

Inga kommentarer: