18 april 2008

Snart helg:)

Ååh vad mysigt att vakna upp till en skinande sol som strålar in genom fönstret:)

Idag är det fredag och dagens planer är inte så många. Jag ska åka ner till mödravården och hämta ut ett recept och så ska jag gå på en låång promenad med hunden. Ikväll har jag och Pontus planer på att gå och käka Tacobuffé på ett ställe där de även visar matchen. Nu jävlar gäller det LHC!!!
Igår så var jag och Emme en svän i Boxholm och hälsade på Maria i hennes nya fina lägenhet. Vi satt och fikade och snackade skit ett bra tag haha.. men det är rätt skönt att bara sitta och prata strunt ibland.

Nu ska jag ta och plocka in frukosten som fortfarande står framme på diskbänken:P

1 kommentar:

Hannah sa...

Som vanligt inga pengar på mobilen.. :S

Men det är ju klart att vi måste in i arenan på nåt sätt! De senaste matcherna har det blivit väldigt tydligt att grabben behöver sina livscoacher. Ska vi försöka smita in genom spelaringången? ;)