25 april 2008

Scary optician

Nu är man tillbaka från optikern och gissa vad? Jag får min linser!!! tjooho!! Så jäkla gött:) Dock var det som om optikern inte riktigt ville ge ut några linser till mig.. Han var sååå noga när han kollade mina ögon och han lätt inte så positiv precis över att jag skulle få ha linser igen. Sen visade han upp en massa skräckbilder på hur ögonen kunde bli om jag inte såg efter dem ordentligt..typ som när läkaren visar upp bilder på förstörda lungor för en rökare:P Jaja jag ska vara noga med att kolla så jag inte blir röd i ögonen, och blir jag det ska jag vara mycket noga med att ta ur linserna. Jag vill inget riskera, de får inte ta mina linser ifrån mig igen!!! Sen vore det ju bra om ögonen fick vara friska så jag kanske kan göra den där laseroperationen någon gång i framtiden:P

Ska slänga ut mattorna på balkongen nu och ta ett varv med dammsugaren, det börjar bli lite äckligt med allt hundhår som ligger överallt här i lägenheten...

Inga kommentarer: