24 april 2008

Hallåjsan;)

Vaknade upp rätt sent idag, klockan var nog kvart i nio innan jag steg upp..det var skönt men det får inte bli till någon dålig vana:P Ska snart ut med hunden en sväng och därefter ska mamma komma in en sväng till Tranås.. Vi ska gå och kolla på tårtor tills på lördag, för då blir det partaj haha:) Fyller ju 20 på måndag så vi ska fira det på lördag. Det blir både familj och kompisar som kommer.. lite blandad kompot haha. Ska även försöka få med mig Pontus till systemet så vi kan inhandla lite öl och cider till lördagen. Även om inte jag får dricka så kan det ju vara trevligt för de övriga gästerna att ta sig ett glas:P Förresten, kan man dricka vin till smörgåstårta? Har funderat på om man kanske skulle köpa en bag-in-box också men det kanske är lustigt att dricka vin till smörgåstårta, eller? haha ja det löser sig väl:P

Nu ska jag börja ta tag i mitt liv igen hihi:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej!! Nu har jag hittat din blogg me ;-D
Självklart kan du ha vin till smörgåstårta! Fast jag skulle satsa på vitt vin om jag var du, rött kan nog bli lite fel me smaken till tårtan hehe, men smaken e som baken =)
Hur går de magen och allt? Har du ngr sug efter saker o äta? hihihi
Jag kommer att såendera semeter ngr veckor i stugan så då får vi passa på och träffas :D hihi vem vet du kanske redan har fött då =-O
Kraaaam!