26 april 2008

Så ska det se ut:)

Nu har jag varit jätteduktig och fått massor gjort denna soliga lördag. Först åkte jag till Wienerbageriet för att hämta ut tårtan som jag och mamma beställt tills ikväll. Därefter drog jag till Lidl och shoppade en massa dricka och annat gott som kan behövas:) När jag kom tillbaka till lägenheten så var det storstädning som gällde, och det blev det också. Så nu är det rent överallt:) Nu ska försöka göra mig en omelett eller något, jag börjar känna blodsockernivån sjunka.. Smörgåstårtan, eller tårtorna, blev förresten jättefina!! Vad annat kan det väl bli med en sådan mästerkock som jag?;) Ska försöka ta lite bilder och annat kul som jag kan lägga ut i bloggen senare, tror inte det blir något mer inlägg idag.. måste duka och möblera om lite bland möblerna innan alla kommer så det kan nog ta sin lilla tid, alla måste ju få plats haha:)

Inga kommentarer: