22 april 2008

Solen strålar

Godmorgon, eller nu är det väl snarare godförmiddag:)
Har just varit ute och promenerat med Pokerfejs i hettan haha..Det blir så jäkla varmt i vår lägenhet nu mitt på dagen så man måste ha alla pesienner ner dragna och balkongdörren helt öppen för att inte dö av värmeslag:P

Igår var vi som sagt på hundkurs och Poker var jätteduktig!! Samt att han är rätt så trött idag efter flera dagars aktiviteter, och det har ju inte matte något emot att han är ibland;) Idag händer det väl inte så mycket annars.. måste ner till apoteket och hämta ut de där tabletterna som jag fick recept på av barnmorskan, tror ni inte att jag glömde det igår. Satt i bilen och tänkte hela vägen tillbaka hem att "var det inget mer jag skulle göra?".. hmm så kan det bli ibland. Nu måste jag diska lite och sen ska jag nog lägga mig i soffan och slöa, bebisen är lika aktiv idag som igår natt så jag känner mig lite sliten i kroppen. Åhh vad jag tjatar men jag längtar såå tills min bebis är ute och jag får hålla om honom/henne!!!

Förresten så tyder mycket på att det blir en liten kille i sommar.. min mage är rätt låg vilket ska tyda på en pojke. Jag har även som ett svagt bristningsstreck på magen och det ska också vara ett tecken på en pojke. Hjärtslagen var också som en pojkes och igår så gjorde jag och Pontus ett test där man håller en ring i ett snöre ovanför magen och om det snurrar runt är det en tjej men som i vårat fall så pendlade ringen från sida till sida vilket då ska vara en kille. Detta är ju bara en massa skrock som folk har sagt sen tider tillbaka, men lite roligt är det allt att försöka gissa sig till vad det är för någon krabbat som ligger där inne i magen. Men för min del så kan det lika gärna vara en liten tös som gömmer sig där inne, vore ju lite roligt bara för att allt annat säger att det skulle vara en pojke:) haha

Inga kommentarer: