09 april 2008

Match ikväll

Sitter och kollar på hockeyn samtidigt som jag är duktig och uppdaterar på bloggen:) GO CLUBEN!!

Idag har vi varit hos barnmorskan och kollat så att allt är bra med våran bebis, och det var det:) Asså tänk att vårt barn kan föddas samma år som LHC tar sitt första SM-guld, snacka om att ungen kommer bli en redig LHC:are. (Sorry Pontus men det kommer han/hon att bli, och det är inget jag kommer tvinga på barnet. Han/hon kommer själv att inse hur jäkla bra LHC är:) Idag så mätte de även magen på mig och det såg bara bra ut. Hjärtljudet fick vi också lyssna på, ååh det är lika roligt varje gång att höra hur det slår där inne. För mig är är det även ett gott tecken på att barnet mår bra där inne. Ibland sitter man ju och inbillar sig en massa saker, typ som om jag känner något i magen som jag inte känt tidigare så börjar tankarna rusa runt där uppe i huvudet. Min värsta mardröm vore om något skulle hända den lilla krabaten där inne i magen. Jag hoppas vi får en frisk och glá unge till sommaren:)

Mamma kom på besök mitt på dagen så vi åt kinamat ihop, riktigt trevligt att få lite besök:) Pontus har som vanligt en miljon saker att greja med, nu är han i väg och hjälper sin kusin med hans båt. Så här sitter man själv och glor igen:P haha jag kanske också ska börja greja med båtar och bilar så att jag också har lite att göra på kvällarna:P Tror ju själv att resultatet inte skulle bli något vidare men man vet ju inte innan man provat. Vi har ju en passat som behövs lagas om man säger så...

Nej nu ska jag återgå till hockeyn helt och hållet, LHC spelar i boxplay nu. Spänningen är det iaf inget fel på i denna finalserie:P

Inga kommentarer: