23 april 2008

Ollibolli!!

Som Kenny Starfighter skulle ha sagt:P Jag är hemma i Boxholm och sitter i solen och njuter:) Herregud vart man än läser eller med vem man än talar med så sitter de ute i solen och myser, haha svenskar i ett nötskal. Ikväll så ska jag följa med mamma på en föreläsning på biblioteket. Det är en tjej (kvinna, tant, äldre medelåldersdam) som ska prata om kost och hälsa, vilket ska bli intressant. Skulle egentligen ha umgåtts lite med Emme ikväll men vi skulle ta det imorgon istället, vi fick båda annat på olika håll:P Pontus ska ändå bara hålla på och bygga båt hela dagen imorgon så det passar ju bra.. Har även träffat min kära syster idag som har kommit hem efter flera månaders jobbande i Sälen. Hon var sig rätt lik och tur är väl det haha;) Har faktiskt inte varit uppe och hälsat på något under tiden hon arbetade där så det käns att det var ett tag sedan man sågs.

Ikväll ska jag försöka hinna hem tills mitt favoritprogram börjar nämligen barnmorskorna:) Fast ikväll läste jag att det skulle handla om kvinnor som kom in med döda barn i magen, alltså inget som hyper nervösa Sofie ska sitta och kolla på då jag får upp alla möjliga hemska saker i huvudet. Usch det är inget som man vill sitta och tänka på för mycket, vilken mardröm det vore!! Nej jag får hålla en kudde framför ögonen och stoppa fingarana i öronen när den delen av programet är haha:P


Nej nu ska jag ut och läsa lite i min mamma tidning som jag har köpt.. man sitter så bra på verandan nu när solen inte ligger på riktigt så starkt.

1 kommentar:

Hannah sa...

Ska du se det programmet är det nog bäst du ringer Psykoterapeut Andersson... ;)