04 april 2008

Party!! eller inte..

Ååh vad jag vill festa!! Dock tror jag inte bebisen skulle uppskatta det lika mycket som jag:P Fasiken vad partysugen jag blivit, kanske inte så konstigt det var ju ett tag sedan som jag drack goda drinkar och dansade loss ute på krogen senast...men det är ju inte allt i livet, jag kommer säkert få festa till det ibland även efter att jag blivit mamma . Men jag kan ibland inte låta bli att avundas alla icke gravida...tänk nu när våren och sommaren är här och alla börjar ha fina våriga kläder på sig och musik hörs utifrån bilarna, man vill ju inget annat än att festa till det då:)

Jag verkligen älskar denna årstid!! Värmen och solen slår mörker och snöslak med hästlängder:P

1 kommentar:

Hannah sa...

Du kan ju gå ut ändå, bara du ger fan i drinkarna :P Sen kanske det inte känns så kul att gå ut som gravid, men som sagt, möjligheten finns ju :)