08 april 2008

Ännu en tisdag gången

Idag har jag varit i Boxholm den största delen av dagen. När jag kom till Timmerö så var hela huset fullt av "ungar", Erik hade studiedag och en massa kompisar var på besök och de hade fifa-turnering. Så för att komma från allt folk satte jag mig vid datorn och skrev en jobbansökan som jag inte kunde skriva ut hemma pga att vi inte har någon färg i skrivaren, men gissa vad? Det hade inte min far och mor heller i sin skrivare..så jag tog en trip hem till Hannah och hälsade på lite:) Efter att ha snackat en massa strunt ett tag samt skrivit ut pappret så åkte jag tillbaka till föräldrahemmet:=) Tog en liten tur över till Maria och gratulerade henne lite i efterskott..sen bar det hem till Pontusen, vi lagade till hemgjorda hamburgare som vi just mumsat i oss.

Ska snart ta och hoppas in i duschen men innan dess måste jag ta och diska lite, låter det bekant? haha:)

Inga kommentarer: