16 april 2008

I Love Shoes

Jag är ett riktigt skofreak och har alltid varit det. Ända sedan jag var liten har jag bryt mig om vad det är jag har på mina fötter. Men det är några skor som jag ALDRIG skulle sätta på mina fina små fosingar, och kan inte fatta att andra kan göra det heller. Skorna jag pratar om är:
  • Flipflop- De ser inte bara förjävliga ut de är även förjävliga att gå i, skulle man nu kunna gå i dem så är de ändå för FULA för att man ska göra det.
  • Träskor- Säger bara Johan Birath så fattar nog alla Boxholmare iaf:P
  • Foppatofflor- FULA!!! behöver inget annat säga. En människa som har lite innanför pannbenet tar INTE på sig ett par sådana hemska skor, inte ens om det bara är till tvättstugan.
  • Gummistövlar- Är okej att ha på sig om man ska gå ut i regnväder med hunden eller när man ska hämta potatis i potatislandet, men aldrig annars!

Inga kommentarer: