24 april 2008

Kvällssol

Nu är jag hemma efter en låååång promenad med Emme och Tina i kvällssolen. Usch känns som vi gått runt hela Tranås, märks att man börjar komma längre och längre in i graviditeten:P Mamma var förbi här en sväng mitt på dagen så vi gick en sväng på stan och sen så käkade vi lite ihop. Därefter var jag så trött så jag somnade direkt efter att jag varit ute en kort sväng med Poker..sov i nästan en och en halvtimme på soffan, jag vaknade till när Pontus ringde i telefonen. Han skulle nämligen komma hem efter femtiden för då skulle han, Krille och Gunnar köpa med sig pizza och ta med hit. Vid sextiden skulle nämligen jag möta upp Tina och Emme för att promenera, men gissa när karln kommer? vid tjugo i sex så kunde vi börja äta..aah så trött man blir ibland:P men men nästa gång är det väl jag som segar... Nu ska jag ta och ägna mig åt Lyx Fällan:)

Inga kommentarer: