21 april 2008

Tvätt och matlagning

Nu har jag uträttat alla ärenden som jag behövde göra på stan. Köpte även en till hängare till gardinerna i sovrummet..trodde jag köpte rätt när Hannah och jag var på IKEA i helgen men nopp. Så jag fick ta en sväng till Åhléns och köpa en till för mer än det dubbla priset.. så kan det gå när inte huvudet hänger med riktigt:P haha

Nu håller jag på att ta i tu med all vår tvätt som tar upp alldeles för mycket utrymme av vårt lilla badrum. Det lär nog bli några maskiner med tvätt, det blir ju lätt det när man försöker ignorera all tvätt i flera dagar. Håller även på att laga lite mat till älsklingen och mig. Det blir Fåraherdens köttfärspaj med en god sallad till:) Tänkte först gjort köttfärsås men jag ångrade mig precis när jag höll på att fräsa köttfärsen, det får bli det någon annan dag istället:P Ska ju på hundkurs ikväll också vilket ska bli roligt, både för poker och husse och matte:) Alla behöver vi lära oss lite hyvs haha.

Inga kommentarer: