16 april 2008

Vår och sol!!

Kom just in från morgonpromenaden, ååh vad solen lyser och värmer skönt så här på förmiddagen. Poker och jag ska snart åka in till Boxholm och hälsa på lite där:P

Igår så var Emme och jag och tog en fika på Wienerbageriet här i stan. Jag och Pontus hade nämligen fått 2 stycken gratis fika där av DinBostad när vi flyttade in i vår lägenhet. Jag hade nästan glömt bort att vi hade den, men som tur var hittade jag gratiskupongen i en låda. Den gick nämligen ut nästa vecka så det var ju tajming:) När jag kom hem så lagade jag till en jättegod raggmunk till P och mig. Raggmunk är ju såå gott!! en väldigt underskattad maträtt:P Lite senare på kvällen kom Gunnar, Krille och Äzca på besök. Och Gunnar kunde ju som vanligt inte komma på besök utan något onyttigt med sig haha. Vi åt världens godaste glass tror jag, den var såå god!! Fast ingen glass slår ju min magnumglass med vitchoklad och jordgubbssmak:) Därefter så gick vi på långpromenad med vovvarna i skogen, tänk att det är så ljust om kvällarna att man faktiskt kan gå i skogen när klockan är åtta på kvällen, helt underbart!!

Nu ska jag ta och bädda sängen och därefter bär det va till Boxholm för mig och Pokerfejs:-)

Inga kommentarer: