28 april 2014

Ett år äldre

Närmare bestämt 26 år har jag blivit idag. Leah, Hugo och Pontus kom och sjöng för mig imorse så fint. Leah kröp upp till mig i sängen och stirrade på mig sen sa hon:"Mamma du ser ut precis som igår inte ett dugg äldre fast du blivit så gammal!":-)

Fick mer skönsång på jobbet och även nu ikväll när vi hade lite mer besök så jag kan inte klaga på uppvaktandet. Pontus hade gjort så god tonfisksallad som vi åt och såklart blev det även tårta. Fina presenter har jag fått också även om Hugo tyckte synd om mig som bara fått papper i födelsedagspresenter. Biljetter till Al Pitchers show i höst, pengar (bidrag till nytt gymkort) och presentkort var bra papperspresenter tyckte jag:-)

Vi fick vara lite hundvakter åt Lasse i eftermiddags också då Elin och Anthony hade lite ärenden här i stan. Hugo och Leah var så stolta att de fick vakta honom. De gick många promenader och tränade sitt med honom. Roligt med en hund i deras storlek. 

Nej nu är den här gamlingen bra trött. Får bli sängen alldeles straxt. Ska bara duscha först.

//Sofie
Tog inte en enda bild idag men slänger upp en någorlunda färskt bild på 26åring tagen i helgen. 

Inga kommentarer: