14 april 2014

Prenumerera på tidning

Det borde alla göra! Känslan när en ny tidning som man tycker om har landat ner i brevlådan är ju bara för härlig! 

Ikväll blir det sängen tidigt för att läsa nya "Uti vår hage":-) häromdagen kom nya Pondus också så massa rolig kvällsläsning framför mig.

Har jobbat kväll idag så varit ledig på dan. Längesen sist jag hade en kvällstur så det var rätt skönt med sovmorgon. Hade skrivit upp så mycket jag skulle hinna med men tiden gick fort idag. Storhandling av mat inför påsken och Leahs födelsedag blev det i alla fall och sen massa andra ärenden. När jag väl kom hem blev det en sen lunch och lite påskpyntning innan jobbet kallade.

Hade en plan om att ta mig en löprunda men det gick bara inte. Sen jag var dålig och hade feber natten från torsdag till fredag så har min mage levt ett eget liv. Jag ska inte gå in på detaljer men det är skit (hoho) jobbigt. Springa gick verkligen inte då hade det garanterat hänt en olycka...

Hoppas magen skärper till sig och blir som vanligt snart. Jobbigt när man måste ränna på dass stup i ett.

Nu ska jag ägna mig åt de nya tidningarna jag fått hem. Eller ja, Pontus är det väl egentligen men men detaljer! :-)

//Sofie

Inga kommentarer: