23 april 2014

Varmvatten- check!

Så idag blev det en löprunda i det fina (men blåsiga) vädret för idag hade vi minsann laddat upp med varmvatten i tankarna:-)
Se så jävla pepp jag var innan löprundan! 
Blev en fem kilometers runda och det gick över förväntan med tanke på att det var....några veckor sedan sist jag sprang. Men när jag kom tillbaka från rundan så började jag nysa en massa. Flera gånger i rad och sen slutade det för att sen börja igen. Jag har ju aldrig varit allergisk eller haft pollen men det kanske är något jag fått? Eller kan det vara något annat som gjorde att jag helt plötslig bara började nysa en massa? Det kliade en massa och sen började jag nysa för att sen snyta ut flera ton med snor. När jag gick in så slutade det, skitkonstigt då jag aldrig varit med om det innan. Någon annan som varit? Se om det händer igen nästa gång när jag springer/går/är i skogen eller det kanske bara var en engångs grej. Förhoppningsvis så var det väl det:-)

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Du kanske är mer mottaglig nu när du varit sjuk mkt? Så du känner av pollen även fast du inte brukar.. kanske.. :)