20 april 2014

Jag och min nya klänning

Åh blev så kär så jag var bara tvungen att slå till. Nu har ännu en klänning fått ansluta sig till garderoben min. Så himla fint mönster med små svarta svalor, love it!:-)


Har annars har denna påskdagen bestått av jobb. Vädret har ju varit på topp så det underlättade jobbpasset en hel del. Såna här dagar uppskattar jag att jobba i hemtjänsten då man får möjlighet att vara ute och njuta av vädret:-)

Barnen de har fått leka av sig med LillHugo på eftermiddagen så de var bra trötta nu ikväll. Så roligt då de lekte så himla bra tillsammans. Kul när barnen är så stora att de kan vara över hos varandra och leka utan att mamma eller pappa behöver vara med.

Nu ska jag inte göra ett skit sittandes här i soffan. Ladda batterierna för imorgon är det jobb. Igen. Har fått ont i halsen med så håll tummarna för att det inte blir värre. Helst går över helt. Min så kallade friska kropp...


//Sofie

Inga kommentarer: